Share Twitt Share

Хүүхдийн тусламжийн 108 утасны Чатбокс үйлчилгээнээс 63 хүүхэд сэтгэл зүйн зөвлөгөө мэдээлэл авчээ

Засгийн газрын хэрэгжүүлэгч агентлаг Гэр бүл, хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн газар, “Дэлхийн зөн Монгол” ОУБ-ын хамтран хэрэгжүүлж буй Чатбокс үйлчилгээ нь энэ сарын 2-ны өдрөөс ажиллаж эхэлсэн.

Коронавируст “COVID-19” халдварын цар тахлын үед хүүхэд, өсвөр үеийнхэнд нийгэм-сэтгэл зүйн зөвлөгөө, тусламж үзүүлэх, хүүхдийн эсрэг хүчирхийллийн илрүүлэлтийг нэмэгдүүлж, хүүхэд хамгааллын хариу үйлчилгээнд холбон зуучлах чатбокс үйлчилгээнд өнөөдрийн байдлаар нийт 63 хүүхэд, өсвөр үеийнхэн холбогдож хүүхэд хамгааллын үйлчилгээнд холбон зуучлах, сэтгэл зүйн зөвлөгөө, мэдээлэл авчээ. Насны хувьд 12-17 насныхан түлхүү холбогдсон байна.

Чатбокс үйлчилгээнээс тусламж авсан хүүхдүүдийн хувьд мэргэжил сонголт, үерхэл нөхөрлөл, гэр бүлийн харилцаа, сэтгэл гутрал зэрэг асуудлаар зөвлөгөө авсан бөгөөд хоёрыг нь Хүүхдийн тусламжийн 108 утасны үйлчилгээний төвд шилжүүлсэн байна.

Хүүхдийн тусламжийн 108 утасны үйлчилгээний төв, чатбокс үйлчилгээ үзүүлдэг мэргэжлийн сэтгэл зүйчдээс 24 цагийн турш чатаар зөвлөгөө авах боломжтой юм. Хүүхдийн тусламжийн 108 утасны Чатбокс нь дараах үйлчилгээг үзүүлдэг. Үүнд:

  • Хүүхэд, өсвөр үеийнхэнд тулгамдаж буй асуудалд зөвлөгөө өгч, нийгэм-сэтгэл зүйн үйлчилгээ үзүүлэх;
  • Чатбоксоор хүлээн авсан хүүхдийн эсрэг хүчирхийлэл, зөрчлийн мэдээллийг Хүүхдийн тусламжийн 108 утасны үйлчилгээний төвд яаралтай шилжүүлэх, холбон зуучлах;
  • “COVID-19” вирусээр халдварласан хүүхэд ба тэдний гэр бүл нийгмээс тусгаарлагдах, эрүүл мэнддээ санаа зовних, вирусын халдварын тархалттай холбоотой айдаст автах гэх мэт олон хэлбэрийн стресс дарамтад өртөх эрсдэлээс урьдчилан сэргийлж, чатбоксоор зөвлөгөө өгөх;
  • Хүүхэд, өсвөр үеийнхнийг эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх зөвлөмж, мэдээллүүд боловсруулж түгээх;
  • “COVID-19” вирусээр халдварлаж эмнэлэгт хэвтсэн, хөл хорионд орсон хүүхэд эцэг эхийн анхаарал халамжаар дутаж, хараа хяналтгүй болох магадлалтай тул хүүхэд, эцэг эх, үйлчилгээ үзүүлж буй ажилтнуудад зориулсан зөвлөмж мэдээлэл боловсруулж түгээх, чатбоксоор хандсан үйлчлүүлэгчид зөвлөгөө өгөх;

Хүүхдийн хөгжил, хамгааллын газар

Хүй 7 худагт хурдан морины салбар комисс хуралдаж уралдааныг 14.00 цаг хүртэл хойшлууллаа2020-07-10 10:47Дэлгэрэнгүй унших
КОРОНАВИРУСТ ХАЛДВАР (КОВИД-19)-ЫН ЦАР ТАХЛЫН ҮЕД ХҮҮХДИЙН ЗУСЛАН АЖИЛЛУУЛАХ ТҮР ЖУРАМ БАТЛАГДЛАА2020-07-08 14:05Дэлгэрэнгүй унших
ЧАТБОКС ҮЙЛЧИЛГЭЭНД 258 ХҮҮХЭД ХОЛБОГДОЖ НИЙГЭМ СЭТГЭЛЗҮЙН БОЛОН ХҮҮХЭД ХАМГААЛЛЫН ҮЙЛЧИЛГЭЭ АВЧЭЭ2020-07-08 11:23Дэлгэрэнгүй унших
ҮНДЭСНИЙ МОРИН УРАЛДААНЫ УРАЛДААНЧ ХҮҮХДИЙН ХАМГААЛАЛТЫН ХУВЦАС, МОРИНЫ ХЭРЭГСЭЛД ТАВИГДАХ ШААРДЛАГА MNS 6264 20182020-07-07 12:12Дэлгэрэнгүй унших
ҮНДЭСНИЙ ИХ БАЯР НААДМЫН ХУРДАН МОРИНЫ УРАЛДААНЧ ХҮҮХДИЙН БҮРТГЭЛ ЯВАГДАЖ БАЙНА2020-07-07 11:21Дэлгэрэнгүй унших
Б.Халиун: Гарааны хяналт, морины үүлдэрлэг байдлыг шалгах, шүдлэх үед хүүхэд амны хаалт зүүнэ2020-07-06 11:50Дэлгэрэнгүй унших
“Хүүхдийн хөдөлмөрийг устгах нь” цахим хичээлийг албан ёсны эрхтэйгээр орчуулан боловсрууллаа.2020-06-29 17:48Дэлгэрэнгүй унших
ГБХЗХГ: Хурдан морь уралдаанч хүүхдээ бүртгүүлэхдээ заавал уралдаанч хүүхдийнхээ хамт ирж цахим бүртгэлд бүртгүүлнэ2020-06-29 13:04Дэлгэрэнгүй унших
Хүүхдийн тусламжийн 108 утасны Чатбокс үйлчилгээнээс 63 хүүхэд сэтгэл зүйн зөвлөгөө мэдээлэл авчээ2020-06-12 21:22Дэлгэрэнгүй унших
М.ЭНХ-АМАР: Ламхай нарыг тусгаарлах, эрүүл мэнд, нийгэм, сэтгэл зүйн үйлчилгээ үзүүлэхтэй холбоотой бүх зардлыг хүүхэд хамгааллын зардлаас гаргана2020-06-12 10:51Дэлгэрэнгүй унших